Wednesday, September 26, 2007

1. koolinädal. Esmaspäev, 24. september

Pole siin kurta midagi, kool!
Aga kuna mul enda arvates jälle loenguid polnud, läksin nagu tavaliselt asjatoimetusi ajama (ma teen seda vist tihti?). Peale lõunat hispaania sõpradega läksin oma teaduskonda, et oma õpinguplaani natukene rohkem selgust saada. Sattusin kokku vanema vastutava õppejõuga, kes jagas välisüliõpilaste asju ning kellega hakkasime mu õppeplaani koostama ja punkte kokku arvestama. Aega võttis, aga asja sai ning ma olen siiralt tänulik, et ta viitsis minuga tegeleda. Isegi mu prantsuse sõber oli üllatunud, et välisüliõpilastega nii palju viitsitakse tegeleda. Ilmselgelt on selles süüdi minu armas näolapp!
Kerged asjatoimetused said veel tehtud ning õhtul nautisime pikka õhtusööki koos Mehhiko hispaanlastega. Tore oli!
Kahju, et tudengipäevade avaparaadist ja öölaulupeost ei saanud osa võtta! Igatsen oma sõprade järele!
Õhtul kerge vein ja magama.

1 comment:

Unknown said...

Ei noh...ilmselge, et sinu edu allikas on sinu näolapp... :D veab sul põrnikal :)