Saturday, September 22, 2007

Reede, 21. september

Täna mul loenguid ei olnud, kuid nagu eelnevatel päevadel, tuli mingeid dokumente ajada. Tuli teha endale tudengikaart. Loomulikult unustasin paar vajalikku dokumenti koju, seega oli vaja mitu korda käia.

Antud kontoris töötasid kaks noort meesterahvast, kes minusuguste pea-laiali-otsas uutega tegelesid. Sammusin siis sinna ja hakkasin vajalikke dokumente täitma. Nad olid vaimustuses, et ma olin Eestist ning kui nad mu sõnastiku enda kätte said ja valjusti sõnu ette lugema hakkasid, olid kõhud kõveras põrandal.

Igastahes olin ma nende vaieldamatu lemmik. Kui kõik maksud makstud ja dokumendid täidetud, seletasin kõva häälega, et ma TAHAN nüüd oma kaarti saada. Tegin totaka näo ette ja sain oma kaardi kätte.

Selles kontoris tutvusin ma ka ühe Saksa neiuga, kellega ma koos terve päeva asju ajasin ja prantsuse keeles rääkisin. Nüüd on mul olemas oma pangakonto ja järgmisest nädalast hakkan hispaania keelt õppima ning sporti tegema.
Õhtul oli plaanis koos toakaaslasega “õue”minna, kuid kuna ta ei tundnud ennast kuigi hästi, jäime ühikasse. Järeldus - pidu tuli meie tuppa. Umbes 10 hispaanlast ja mehhiklast tulid meie juurde õhtusööki tegema. Õhtusöögi valmistamise ajal võeti mind tantsima ja püüti mulle hispaania keeles salsat õpetada. Loomulikult olin vaimustuses. Ma pidavat hästi oma puusi liigutama, kuid keeruline oli samme jagada, kui üks hispaania kutt, sind kogu aeg keerutab ja kätega muid vigureid teeb. Hiljem uurisid nad Eesti kohta ning ma õpetasin neile eesti keelt (komöödia!).
Lubasin salsat harjutada, sest mind tahetakse nädala pärast ühte salsabaari viia. Aga nendes baarides tantsivad inimesed meeletult hästi, lõunamaainimestel on sellised rütmid veres.

No comments: