Monday, October 15, 2007

Midagi!

Kui ma ei oska mingile failile nime panna, kirjutan alati – midagi. See tähendab, et selles failis on miskit piisavalt olulist, et seda mitte ära kustutada.

Eelmisel nädalal veetsin palju aega haigevoodis ja ennast ravides. Endiselt olen elus.
Reedel võtsin napsu tavalisest korralikumalt. Andeksi, purjus olin. Tegin viinaravi. Ei oska hinnata, kas aitas või mitte, aga soovitan järele proovida. See on individuaalne!

Eesti-Inglismaa. Juba enne mängu oli kerge ärevus sees ning see oli nii hea tunne. Jalutasime Meriliga läbi Lyoni vanalinna, hoides Eesti lippu teineteise vahel. Mängu vaatasime Dogis (inglise pubi) ning me olime koos Ingsu ja Meriliga ainukesed Eesti fännid. Mängu ei kommenteeri.

Pühapäeval väike turutiir, et värskeid puuvilju osta ning ühel sõbral oli sünnipäev. Sünnipäeva tähistasime pargis piknikuga.


Kuna kahe nädala pärast on nädal aega vaheaeg, siis hakkame planeerima nädalast Lõuna-Prantsusmaa reisi. Tahaks jõuda paljudesse linnadesse ja ilusamatesse maakohtadesse.

Täna oli mul esimene hispaania keele tund. Kui ei saagi essugi aru, siis tuleb küsida õppejõult, kes sulle kõik prantsuse keeles selgeks teeb. Oma grupis olen ainuke välismaalane. Juhhei!

No comments: