Sunday, January 20, 2008

Wanting so many things in life!

Täna on pühapäev. Kuupäeva ei tea, aga sellel polegi tähtsust. Kuid tänane hommik on kuidagi eriline!
See võib olla tingitud kevadest ja soojusest, mis hetkel Lyonis on.... mango magusast maitsest, mida ma hommikusöögiks sõin või oma esimesest hommikukohvist. Kes teab! Kuid vist ennekõike sellest, et mu peas ja mõtetes valitseb üle kahe nädala selgus. Ja see on hea!

Ja ainus, mida ma tean, on see, et ma mitte midagi ei tea. Ning see paistab hetkel sobivat!

Lisaks oma muudele loengutele, osalesin reedel üle pika aja oma erialastel loengutel (mul ei ole neid just kuigi palju). Teadmised laienesid ja motivatsioon õppida (kolmekordselt!) kasvas niisamuti!
Laupäeva õhtul läksime Merili ja tema elukaaslase Urmoga Jaapani restorani sushit sööma. Teate kui mõnus on terve õhtu vältel nautida oma sõprade seltskonda ning head toitu. Ei kiirusta kuskile, vaid võtad kõigest maksimumi! Sa oled nagu käsn, mis imab kõike head sisse!
Peale õhtusööki läksime Erasmustega tantsima! Kuid selliseid pidusid on üle kahe päeva, seega ei midagi erilist!

Minu käest on palju küsitud minu suhete kohta siinsete meesterahvastega. Ükspäev võtan kätte ja lähen sellele libedale teele ning kirjutan nähtusest, mida nimetatakse armastuseks!

No comments: