Sunday, February 24, 2008

Kukuuu!

Viimasel ajal olen saanud halvakspanevaid märkusi, et ma pidavat liiga palju pidutsemise ja alkoholi manustamsega tegelema. Ja ainult sellest oma blogisse kirjutama. Alatu laim!

Püüdsin siis ükspäev kirjutada natukene teistmoodi. Rohkem rõhku panna üleüldisele ja vähem seltsielule. Aga siis tundus nagu ma kirjutaksin midagi muud kui oma elu. See ei olnud loomulik ega minulik. Ma hoidsin oma kirjeldustes ennast tagasi ning ei kirjutanud sellest, mis TEGELIKULT toimus!

Seega järeldus. Jätkan oma blogi kirjutamist nagu vanasti. Ma ei saa selles suhtes midagi ette võtta, kui peod on lahedad ning nende jooksul juhtub kentsakaid asju, millest teile rääkida. Kas tõsimeeli on vaja kirjeldada glükoneogeneesi õppimist, millest enamik teist nagunii aru ei saa? Kui biokeemiat algusest peale õppida ning selles järjest areneda ning asjadest aru saada – see on äge. Ning see vaimustab mind meeletult. Ma tean, et õpin seda asja, mis mulle meeldib. Ning ma olen endale selgeks teinud, kuhu tahan sellega jõuda.
….. aga Lyon on muudes aspektides palju huvitavam!
Head ööd !!

No comments: